Curs de auto-apărare cu și pentru lucrători/lucrătoare sexuali/e.

Incepând din 20 septembrie, vor fi oferite cursuri de auto-apărare gratuite (sau pe bază a cât doriți să plătiți), pentru lucrători și lucrătoare sexuale, în limita locurilor disponibile.

Antrenorul și antrenoara au amândoi experiență ca lucrători sexuali, și vor oferi informații și ponturi despre cum să ne apărăm la muncă. Din acest motiv, vă rugăm să veniți îmbrăcate/îmbrăcați ca atunci când lucrați.

Antrenorii vorbesc franceza, engleza, spaniola și chineza.

Sesiunile durează trei ore și au loc în Paris. Adresa exactă este secretă, și vă va fi transmisă odată ce v-ați înscris pentru curs.

Puteți să vă înscrieți, contactând pe Pesha la pesha.shatte@gmail.com sau la telefon, începând cu 15 septembrie, la numărul 0033+6 32 44 16 98.

Pentru mai multe informații, puteți contacta STRASS la contact@strass-syndicat.org sau prin telefon, sunând la 0033+7 60 42 51 80.

STRASS de asemenea are ușile deschise în timpul întâlnirilor săptămânale ale sindicatului.

Ce message est également disponible en : Engleză, Franceză, Spaniolă